یک درمان برای کند کردن کیست از در حال رشد در PKD وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک درمان برای کند کردن کیست از در حال رشد در PKD وجود دارد

یک درمان به سرعت در حال رشد در کیست از PKD وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، کیست های کلیه ممکن است پس از عمل حذف شده رشد مجدد. چه بدتر، این عملیات ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام است، بنابراین مردم در جستجوی برخی از راه های جدید که می تواند به طور طبیعی کیست های کلیه را درمان کند.
یک درمان به سرعت در حال رشد در کیست از PKD وجود دارد؟
مشخص شده است که اگر درمان نشود، این کیست ها در کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. پس از آن کیست بزرگ، آنها را کلیه ملکه و در نتیجه اندام های دیگر منجر به درد و علائم دیگر. بنابراین راه هایی برای کاهش سرعت در حال رشد کیست از معنای زیادی به کلیه ها.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب چینی آن است اثر بزرگ در درمان کیست های کلیه. با این کیست های کلیه، جدید ترین درمان، ما می توانیم درد که کیست بزرگ را کاهش و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به. داروهای فعال چینی در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست و ستم رشد کیست. این کاهش کیست با تغییر فشار داخلی و خارجی. در همین حال داروهای چینی فعال از بین بردن ساختار کیست به این ترتیب سرکوب رشد کیست.
با کمک از این درمان، این کیست ها می تواند منقبض شده و مهار از رشد بدون ایجاد آسیب بیشتر به ارگان های دیگر.
به طور کلی، این درمان می تواند کیست های کلیه به سه روش درمان، و مواد فعال از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: